dimecres, 16 de maig del 2012

"Concurs de Còmics Bromera: Coolman"

En classe de valencià (segon i tercer cicle), vam participar en el concurs de Bromera Coolman i jo
Si no sabeu qui és Coolman i jo, jo us l' explicaré.
Coolman i jo és una narració i còmic per a xiquets molt divertida.
Coolman:És un heroi que sempre es fica en embolics i està boig (en anglés significa home guai)
Kai:És un xiquet que sempre va a companyat de Coolman i ja està més fart que ell i sempre el fica en problemes.
Val, ja sabeu algo d' ells, veritat que si? EL nostre còmic es va fer amb el treball d'un equip.
Els que dibuixaven, els que pintaven i decoraven van ser:Kilian,Andrea i jo.
El qui repassava les vinyetes: Liam.
La que repassava el còmic:Paula.
I per últim el qui escrivia la història:Chelsea.
Si guanyavem guanyariem un Notebook i 200€ en llibres, en el segon premi 200€ en llibres i en el tercer lloc 100€ en llibres.
El nostre còmic estava molt ben fet però al final no vam guanyar ni el primer,ni el segon, ni el tercer premi. És que van participar més de cent còmics i també Kai ens va escriure una carta.
Doncs això és tot xiquetes i xiquets!

Ací us deixe la foto del nostre còmic.
En classe de valencià vam tota la classe de tercer cicle, vam participar en el concurs de Bromera Coolman i jo Si no saveu qui es Coolman i jo, jo us el explicare. Coolman i jo es una novela per a xiquets mol divertida. Coolman:Es un heroi que sempre et fica en embolics i esta boij, en ingles significa home guall Kai:Es un xiquet que sempre va a companyat de Coolman i ja esta més fart que ell i sempre li fica en problemes. Vale ja saveu algo de ells, veritat que si? Els que dibuixaen, els que pintaen i decoraen van ser:Kilian,Andrea i jo. El qui repasava les vinyetes: Liam. El qui repasava el comic:Paula. I per ultim el qui escribia la història:Chelsea. Si guanyaem guanyariem un Notebook i 200€ en llibres, en el sego premi 200€ en llibres i en el tercer lloc 100€ en llibres. El nostre llibre estava molt ben fet però al final no vam guanyar ni el primer,ni el segon, ni el tercer premi. Esque van participar més de cen comics i tambe Kai ens va escriure una carta. Doncs això

Angel Vilaplana Orihuel (6é Primària)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada